ارائه خدمات شنبه تا پنج شنبه ۹ الی ۲۱

ارائه خدمات همه روزه بدون تعطیلی ۹ الی ۲۱

مرکز مشاوره خوب در تهران

آنچه در این مقاله می خوانید...

انتخاب یک مرکز مشاوره خوب در تهران

افراد با سوال کردن از دوستان و آشنایان و جست و جو کردن در سایت ها برای پیدا کردن یک مرکز روانشناسی ایده آل تلاش می کنند. همان طور که می دانید برای همه ی افراد انتخاب یک مرکز مشاوره خوب که به آن رجوع کنند، مهم است. زیرا که می خواهند کلینیک مشاوره ای از لحاظ بسیاری موارد مناسب باشد.

 معیار های اصلی برای انتخاب یک مرکز مشاوره خوب در تهران چیست؟

معیارهای که می توان یک مرکز روانشناسی را خوب یا بد تلقی کرد در زیر به آن اشاره می کنیم :‌

دارای دکتر روانشناس خوب و مجرب و دارای سطح علمی بالا باشد

یکی از ویژگی های مهم مرکز مشاوره و روانشناسی خوب وجود دکتر روانشناس و دکتر مشاور مجرب و متخصص است. داشتن تجربه بالای روانشناس ، یک مزیت عمده برای بهترین مرکز مشاوره است.

داشتن خدمات و امکانات مجهز و به روز

امروزه با پیشرفت تکنولوژی در حوزه های گوناگون امکان درمان خیلی از بیماری ها و اختلالات روانی فراهم شده است. در حال حاضر برخی از روش های درمان روانشناسی با کمک نوروفیدبک و بیوفیدبک امکان پذیر است، وجود تجهیزات آن در مراکز مشاوره در تهران می تواند یک امتیاز مثبت باشد.

قابل دسترس بودن و وجود خدماتی مانند برگزاری کارگاه ها توسط مشاور روانشناس و … از معیار های انتخاب مناسب است.

وجود متخصص روانشناس در حیطه های گوناگون روانشناسی و ارائه خدمات مختلف

یک مرکز مشاوره خوب تهران با کادری قدرتمند در حوزه های مختلف برای سنین مختلف و اختلالاتی مانند اختلالات شخصیتی، یادگیری، رفتاری و در حوزه هایی مانند افسردگی، وسواس، استرس، خشم، انزوا، ترس، مشاوره فردی مشکلات خانوادگی مانند زناشویی و مشاوره ازدواج ،مشاوره خانواده، مشاوره قبل از ازدواج و سکس تراپی، مشاوره طلاق، پاسخگوی نیازهای افراد مراجعه کننده باشد.

از روش های جدید و نوین در درمان روانشناسی استفاده کند

روش هایی مثل روانکاوی ، درمان رفتاری و… برخی از روش های درمانی که توسط بهترین دکتر روانشناس در تهران انجام می شود تسلط روانشناس خوب به روش های مختلف درمانی الزامی است زیرا که هر فردی بر اساس مشکلش نیازمند روش های درمانی روانشناسی مختلفی خواهد بود.

ویژگی های مرکز مشاوره خوب در تهران

اهمیت یافتن مرکز مشاوره خوب در تهران

در دوره کنونی و با مشکلات موجود اهمیت مشاوره و روانشناسی بر هیچ کس پوشیده نیست و گذشت آن زمانی که می گفتند: فقط روانی ها پیش روانشناس می روند. همه می دانیم که در هر یک از دوره های زندگی نیاز به مشاور داریم که در ادامه هریک را توضیح خواهیم داد.

حیطه مشاوره خانواده و نوجوان

ما ایرانیان هنوز خودمان مسائل و مشکلات و گاه عقده های حل نشده زیادی داریم و متاسفانه با همین موارد نیز به فرزند پروری می‌پردازیم نتیجه اش می‌شود جامعه ای پر از اشکال و ایراد. بهتر است قبل از آوردن فرزند از روانشناس و مرکز مشاوره خوب در تهران کمک بگیریم.

با توجه به سبک های زندگی امروزی بشر و علی الخصوص وجود فضای مجازی و در دسترس بودن آن برای کودکان و نوجوانان آنان بیش از پیش در معرض آسیب های اجتماعی از جمله: روابط عاطفی غلط، دوستی های مجازی بی پایه و اساس، تجاوز به عنف و … قرار می گیرند. اگر در فرزند پروری تان محبت و عشق را هدیه ندهید (هم پدر و هم مادر) فرزندتان محبت را از گرگ های در فضای مجازی و جامعه طلب می‌کند.

 

مشاوره خانواده و نوجوان

حیطه مشاوره جنسی

واژه های جنسی و سکس در کشور ما به عنوان یک تابو شناخته شده و باعث شده والدین نتوانند تا آنجا که مربوط به بقای انسان در هم اکنون است به خوبی برای فرزندانشان تشریح کنند

و باز هم همین امر منجر به این شده که جامعه ما پر باشد از بیمار جنسی و همچنین زوجین ممکن است رابطه جنسی خوبی نداشته باشند لذا سکس تراپی و مشاوره جنسی کمک‌کننده آنان در این مهم می باشد که یک مرکز مشاوره خوب در تهران می تواند در این امر شما را یاری دهد.

مشاوره خانواده و مشاوره ازدواج

ازدواج مهمترین تصمیم یک انسان است بنابراین با کسی ازدواج کنید که در سختی ها در کنارتان باشد. مشاوره ازدواج در مرکز مشاوره خوب در تهران در چند بُعد کمکتان می‌کند.

1-  اینکه همسرتان از نظر روانی سلامت باشد.

2- بررسی اینکه آیا شما هم اکنون توانایی شروع یک رابطه را دارید؟ (از ابعاد مختلف)

همچنین نکات مهم و ضروری مرتبط با ازدواج را به شما آموزش می دهد.

حل تعارض بین زوجین

گاه ممکن است اصطکاک هایی در میان زوجین رخ بدهد. زوجی موفق و آرام و شادمان اند که بتوانند مشکلات و چالش های شان را مسئله مدارانه حل کند نه هیجان مدارانه. زوجینی که نمی‌توانند چالش‌ها را مسئله مدارانه حل کنند و هیجانی و خشمگین می شوند. قطعاً باید از یک مرکز مشاوره خوب در تهران بهره مند شوند. قطعاً تعارض و تضاد در هر زندگی مشترکی وجود دارد.چرا که همانطور که انسان ها در اثر انگشت شان منحصر به فرد می باشند. قطعاً در نحوه ادراکات شان و نگرش شان به جهان هستی نیز منحصر به فرد هستند.

در فوق چند مورد از اقداماتی را که مشاوران و روانشناسان در مرکز مشاوره خوب در تهران انجام می‌دهند، برایتان ذکر کردیم. روان انسان همه چیز اوست. شما با روانی آرام به نسیمی از آرامش و طوفانی از موفقیت ها می رسید و لذا خود را از مشاوره و روانشناسی محروم نکنید.

3/5 - (22 امتیاز)