ارائه خدمات شنبه تا پنج شنبه ۹ الی ۲۱

ارائه خدمات همه روزه بدون تعطیلی ۹ الی ۲۱

آنچه در این مقاله می خوانید...

بهترین مرکز نوروفیدبک در تهران

برای انتخاب بهترین مرکز نوروفیدبک در تهران باید جایی را انتخاب نمایید که بهترین خدمات را با بهترین کیفیت به شما ارائه دهد. در این مطلب سعی بر آن شده است که در مورد بهترین مرکز نوروفیدبک در تهران اطلاعاتی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

 کاربرد نوروفیدبک به عنوان یکی از روش های درمان غیردارویی

همان طور که می دانید و در مطالب قبلی در مورد آن صحبت کردیم نوروفیدبک جهت تنظیم مجدد امواج مغزی و به عنوان یکی از بهترین روش های درمان غیردارویی مورد استفاده قرار می گیرد که در درمان افسردگی و اضطراب و از این دست مشکلات کاربرد دارد.

ویژگی های بهترین نوروفیدبک تهران

در مطالب قبلی در مورد کاربردهای نوروفیدبک صحبت کردیم، اما برای اینکه بیشترین اثر درمانی را داشته باشد و شما بهترین خدمات را دریافت کنید می بایستی بهترین ویژگی های یک مرکز خوب نوروفیدبک آشنا شوید. در ادامه این ویژگی ها را خدمت شما بیان خواهیم کرد:‌

  • نوشتن پروتکل درمانی برای هر متقاضی
  • دارا بودن متخصصین نوروساینس
  • بهره گیری از دستگاه نوروفیدبک نِکسوس
  • حرفه ای بودن کارکنان
  • بهره گیری از دستگاه لورتا نوروفیدبک

تفاوت هزینه های نوروفیدبک شهرستان و نوروفیدبک در تهران

ممکن است که خدمات نوروفیدبک در برخی شهرستان ها از کیفیت لازم برخوردار نباشد، با این حال هزینه های نوروفیدبک هم در خارج از تهران ارزان تر می باشد. شاید برایتان جالب باشد که هزینه های نوروفیدبک در کشورهای خارجی جلسه ای 170 تا 250 دلار است.

چرا برخی از افراد از خدمات نوروفیدبک راضی نیستند؟‌

همان طور که گفتیم شناسایی بهترین مرکز نوروفیدبک در تهران بسیار ضروری است، اما برخی از افراد از این خدمات راضی نیستند علت چیست ؟ در ادامه علل عدم رضایت برخی افراد از روند درمانی نوروفیدبک در تهران را خدمت شما بیان خواهیم کرد:‌

  • استفاده از دستگاههای که تایید FDA ندارند
  • عدم استفاده از متخصص نوروسایکولوژی
  • اختصاص زمان کم برای درمان بیمار
  • استفاده از یک پروتکل درمانی برای همه
  • اختصاص زمان کم برای درمان بیمار
  • عدم استفاده از متخصص نوروسایکولوژی

 

درمان نوروفیدبک در بهترین مرکز درمانی تهران

درمان نوروفیدبک در بهترین مرکز نروفیدبک تهران به چه صورت انجام می گیرد؟

در جلسات ابتدایی امواج مغزی مورد بررسی قرار می گیرد. درمانگر برای هر یک از مراجعه کنندگان یک پروتکل و روش درمانی را تعیین می کند. سپس نوروفیدبک هفته ای 2 تا 3 جلسه برای فرد با استفاده از دو الکترود روی سر انجام می شود. لازم به ذکر است که اساس کار نوروفیدبک شرطی سازی عاملی است.

خرید دستگاه نوروفیدبک در تهران

یکی از سوال های پرتکرار مراجعه کنندگان این است که ایا می توان دستگاه نوروفیدبک را در خانه تهیه کرد، ما به شما پیشنهاد می کنیم که به هیچ عنوان از این وسیله در خانه استفاده نکنید، زیرا محل قرار گیری الکترودها در سر نقاط مشخص شده ای هستند که حتما می بایستی به دست متخصصین صورت بگیرد. گرچه نوروفیدبک عوارض خاصی ندارد، اما برای انجام دادن آن اطلاعات زیادی لازم است.

بهترین مرکز نوروفیدبک در تهران

متخصصین مغز و اعصاب معتقدند که ضایعات رخ داده در مناطق خاص مغز علائم خاصی را به وجود می آورد که عمدتا مربوط به این مناطق است. برای مثال لوب های جلویی، مسئول توجه فوری و پایدار، مدیریت زمان، مهارت های اجتماعی، احساسات، همدلی، حافظه کاری، برنامه ریزی اجرایی، قضاوت اخلاقی یا شخصیت است. هر منطقه یک احساس خاص یا وظیفه ای را نشان می دهد؛بنابراین شناسایی این مناطق بهترین و دقیق ترین درمان نوروفیدبک را فراهم می کند.

جمع بندی

نوروفیدبک به افراد کمک می کند تا امواج مغزی خود را کنترل کنند. همین موضوع باعث  میشود که فرد بسیاری از مشکلاتی که با آن دسته پنجه نرم می کند را فراموش کند. در واقع در واقع، الکتروانسفالوگرافی (EEG) در طی درمان نوروفیدبک ثبت می شود. سپس اجزای مختلف آن به افراد با استفاده از حلقه بازخورد در قالب صوتی، تصویری و یا ترکیبی از آنها استخراج و تغذیه می شوند.

برای اینکه یکی از بهترین مرکز نوروفیدبک در تهران تجربه کنید می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید و سوالات خود را در این زمینه جویا شوید.

5/5 - (129 امتیاز)